De winnaars van 2014: Head Office NL

Nieuws

Het winnen van twee prijzen bij de Grand Prix 2014 - één in de categorie B2C op crossmediaal gebied met Hockey.nl en een deelbekroning voor Beste Cover van het jaar met Zienrs - is een mooie waardering van vakgenoten. Dat voelt goed!’, antwoordt Fred van Gelder, managing director van Head Office NL, op de vraag wat het winnen van een Grand Prix voor hem en zijn organisatie heeft betekend.


Wat heeft het winnen van een Grand Prix vorig jaar voor jullie opgeleverd (zowel intern als buiten je organisatie)?

Ten eerste binnen gaf het ons intern een extra boost aan energie en was het een mooie waardering voor het team. Daarnaast leverde het ons ook de nodige complimenten en naamsbekendheid op wat leidde tot nieuwe contacten, ook vanuit het buitenland.

Wat is er sinds vorig jaar bij jullie in dit opzicht veranderd (hebben jullie de winnende case nog aangepast, andere middelenmix, onderzoek gedaan?)
Leuk om te vertellen is dat we de winnende case van Zienrs ook naar de Amerikaanse Pearl Awards hebben gestuurd en het jury-oordeel werd ook in New York bevestigd: daar wonnen we zilver in de categorie Best Cover en brons in de categorie Best New Magazine.

Waarom moet iemand hun case inzenden?
Het winnen van een prijs is een kroon op het werk waar je ieder dag met veel energie en passie mee bezig bent. Dat is altijd fijn. Daarnaast levert het je als bureau naamsbekendheid op en de waardering van je klant.

Over Head Office NL
Head Office NL is partner op het gebied van contentmarketing en helpt merken met creatieve contentbelevenissen om de interactie met & merkvoorkeur van doelgroepen te vergroten. Maar ook om merkambassadeurs te activeren.