• Home
  • Do or Die Content marketing, The Next Step

Do or Die Content marketing, The Next Step

De volgende stap in content marketing. Die verkenningstocht staat centraal op 4 november 2015 tijdens het Content Marketing Congres. Na de enorme opmars van content marketing de afgelopen jaren is het tijd om met inspirerende sprekers en aan de hand van succesvolle cases te bepalen wat er goed gaat en hoe het eventueel anders moet. Het thema is alleszeggend: 'Do or Die, Content Marketing The Next Step'.

Niet alleen het vak is veranderd, ook de naam van dit congres. Negen succesvolle edities lang hanteerden we de naam Customer Media Congres. Het werd tijd voor een nieuwe naam, aangepast aan de term die velen in het vak gebruiken.

Het vak 'communicatie', commercieel en niet-commercieel ontwikkelt zich razendsnel. Nieuwe technieken maken nieuwe benaderingen mogelijk. Andere manieren van kijken. Afdelingen communicatie en commerciële communicatie worden steeds meer gedwongen samen te werken. Welke interactie is er mogelijk met de consument? En wat is het effect van al die communicatie-inspanningen?

Verhoudingen veranderen. Bureaus die gespecialiseerd zijn in content marketing worden verantwoordelijk voor bijvoorbeeld interne communicatie. Reclamebureaus richten zich in toenemende mate op het produceren van content. Nieuwe PR-bureaus schurken tegen content marketing aan. Kortom, de volgende stap in de ontwikkeling is een verdere samenwerking tussen de diverse disciplines.

Wat is de laatste stand van zaken in de ontwikkeling van het vak? Hoe organiseer je die nieuwe, onvermijdellijke manier van werken? Als bureau, maar zeker ook als bedrijf. Hoe werkt het precies? Wat is de wetenschappelijke verantwoording van al die communicatie-euro's? Kom op 4 november in deFabrique luisteren naar internationale en nationale sprekers over wat die 'Next Step' precies inhoudt. Praat mee en laat je inspireren op de tiende editie van Het Content Marketing Congres.